06.05.2020
Hodnocení žáků za 2. pololetí školního roku 2019/20 se řídí vyhláškou 211/2020, která vstoupila v platnost dne 27. 4. 2020.
Hodnocení žáků tříd – SD1, G2, G3, AR1, KD1, C1, KU1, Č1, AR2, OS2, KD2, C2, KU2:
Podklady pro hodnocení na vysvědčení vychází:
z klasifikace za 2. pololetí do uzavření školy, tj. do 10. 3. 2020
z podkladů hodnocení při distančním vzdělávání (vzdělávání na dálku) od 11. 3. 2020 (hodnotí se aktivita plnění úkolů, komunikace s učiteli, snaha o pravidelnou práci, samostatná práce, odevzdání zpracovaných úkolů …)
podpůrně lze využít i výsledky vzdělávání za 1. pol. školního roku 2019/20
ze zapojení žáka do dobrovolné činnosti (např. jedná se o činnosti, při kterých žák získává schopnosti běžně získané v rámci odborného výcviku, případně souvisejících teoretických předmětů; jedná se o činnosti a kompetence, které souvisí se studovaným oborem)
Žák může být hodnocen stupněm:
výborný
chvalitebný
dobrý
dostatečný
nedostatečný
nehodnocen/a
Nebude-li možné žáka hodnotit za 2. pol. školního roku 2019/20:
v souladu s právními předpisy bude určen náhradní termín hodnocení (tzv. přezkoušení) na konec srpna 2020; nejpozději však do konce září školního roku 2020/21 (dle § 69 odst. 9 školského zákona)
Bude-li žák v řádném nebo náhradním termínu hodnocen stupněm nedostatečný, nejvýše však ze 2 povinných předmětů za 2. pol. školního roku 2019/20:
v souladu s právními předpisy bude mít možnost vykonat opravnou zkoušku (dle § 69 odst. 7 školského zákona), a to nejpozději do konce školního roku 2019/20 v termínu stanoveném ředitelem školy. Ze závažných důvodů může ředitel stanovit termín opravné zkoušky nejpozději do konce září 2020 (např. v případě, že by se náhradní termín konal až v září, může i opravná zkouška proběhnout do konce září).
Hodnocení žáků tříd – SD2, VK2, G4, KU3, Č3, KD3, AR3, C3:
Podklady pro hodnocení na vysvědčení vychází:
z klasifikace za 2. pololetí do uzavření školy, tj. do 10. 3. 2020
z podkladů hodnocení při distančním vzdělávání (vzdělávání na dálku) od 11. 3. 2020 (hodnotí se aktivita plnění úkolů, komunikace s učiteli, snaha o pravidelnou práci, samostatná práce, odevzdání zpracovaných úkolů)
podpůrně lze využít i výsledky vzdělávání za 1. pol. školního roku 2019/20
ze zapojení žáka do dobrovolné činnosti (např. jedná se o činnosti, při kterých žák získává schopnosti běžně získané v rámci odborného výcviku, případně souvisejících teoretických předmětů; jedná se o činnosti a kompetence, které souvisí se studovaným oborem)
Žák může být hodnocen stupněm:
výborný
chvalitebný
dobrý
dostatečný
Nebude-li dostatek podkladů pro hodnocení žáka posledního ročníku výše uvedenými stupni, bude mít žák v příslušném předmětu na vysvědčení uvedeno prospěl.
Celkový prospěch za 2. pol. škol. roku 2019/20 tedy bude vždy prospěl, což znamená, že k maturitním zkouškám jdou všichni žáci, kteří jsou řádně přihlášeni. K závěrečným zkouškám pak jdou všichni žáci třetích ročníků.
Absence žáka za 2. pololetí 2019/20 bude počítána do 10. 3. 2020 (omluvené, neomluvené hodiny).